fethiyeli48-48 Muğla Fethiye de yaşayan anne adayları var mı varsa hangi hastane ve hangi doktora gidiyorlar acaba 💜
fethiyeli48-48 yigitalpinannesi40 bende ona gidiyorum daha doğrusu ilk kez gittim gerçekten o kadar övüldüğü kadar var mı Gül hanım
Duygusssssss Beren ❤️ dogumumu yaptım çok şükür 🙏 devlet Hastanesi’ne gittim Mustafa Gürhan Karagöz çokta memnundum
yigitalpinannesi40 fethiyeli48-48 Ben en başından beri gül hanıma gidiyorum çokta memnunum hatta yarın sabah doğumum var sezeryan olacağım. Özele devam edecekseniz gülü bırakmayın derim
fethiyeli48-48 yigitalpinannesi40 özele devam edicem ama kime sorsam Gül hanıma gidiyo o yüzden bu kadar cok hastanın hepsine ilgi alaka olarak yetebiliypr mu bu arada hayırlısı olsun hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah 💜
yigitalpinannesi40 fethiyeli48-48 Gayet güzel ilgileniyor canım yanından çıktığın zaman keşke şunu da sorsaydım diye aklında birşey kalmıyor sana da hayırlı olsun rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin insallah ☺️İyi dileklerin için de çok teşekkür ederim 😇