Sağlık ocağında değerlerime baktırdım değerlere göre doğumdan sonra bırakırsın 40ın çıkınca yine testlerine bakarız eğer normalse gelmene gerek kalmaz birdaha dedi endokrin doktorum.38. Haftadayım ..doktorunla ve tsh değerlerin ile karar verebileceğin birşey