isimsiz123 Hamile olmadan önce mide bulantısı olan insanlara özenip ne güzel hamile midesi bulanıyor filan diyordum ama bulanınca o kadar da özenilcek bir durum olmadığını gördüm bence de şanlısın bu konuda doktorum da bana dedi olmazssa şAnslı kesimdensin dedi
idiloska OzelS tüp bebeklerde olmayabiliyor. Ablamın ve arkadaşlarımın tüp bebekte bulantıları olmadı. Bulantı pek güzel bişey değil, hele ki her gün her saat olan, çok şükür ki benden daha kötüleri varmış, istifra ettiğim günler rezalet oluyorum.
Deletedmom15 OzelS bu benim 3. Gebeligim daha hic midem bulanmadk canim herkesin belirtisi sikayeti ayni olmazki
idiloska Dilze0204 benim o günlerde başlamıştı, 9+4’üm devam ediyor bir de ağlama krizleri eklendi üstüne.