Cnsky İlişkinden 10 gün sonra erken gebelik testi yapsam hamile olduğum çıkarmı adetime daha 6 gün var???
Azrabetulunannesi Cnsky canım ben ilişkiden 15 gün sonra yaptım çıkmadı 20 gün sonra yaptım çıktı zaten erken gebelik testini alırken eczacı eğer adetiniz gecikmediyse test doğru sonuç vermez demişti 6 gğn sonra yap bence
Akrepbebek Cnsky cikmaz bence.benimde bugün 5.gunum gecikmede . Korunuyordum ama yine bi ihtimal belki hamileyim diyorum🙂
Nesse86 Cnsky Bence daha erken adet gecikmesinden 2,3 gün sonra yapin derim.Ama sabredemiyorsaniz adetten 1,2 gün önce de sabah ilk idrarla yapanilirsiniz belki silikte olsa cizgi cikabilir.Simdiden hayirlisi olsun inşallah
Cnsky Bende bugün eczaneden alıp yaptım çıkar diye um Azrabetulunannesi bende bugün eczaneden alıp yaptım canım çıkar diye ama çıkmadı 6 gün daha beklicem maleseff
Akrepbebek Cnsky inş hamilesindir.Mujdeli haberi eşine verirsin . Bana da dua et inş bende hamileyimdir 😇
Akrepbebek Guneyinannesi1 hahah😂 bir de gel bana sor. Cesaretim yok aslında yapmaya ya yapıpta negatif çıkarsa diye onun için haftasonunu bekliyorum. Ne kaldı ki burada hafta sonuna canim😂😂
Cnsky Ercanirew Bende ne yapıcağımı bilmiyorum kimisi adetten önce yap diyor kimisi adet geçtikten sonra ne yapmalıyım bilemiyorumm
Hducjsks Benim de adetim 4 gundur geçiyor doktor günün gecerse gel dedi o yuzden evde de test yapmak istemiyorum😃pozitif dusunmeye calisiyorum belirtim yok cunku goguslerim agirmasi dışında artik test yapmakdan biktim alip yapmak istemiyorum 😁testlere verdigim para ile altin yapardim kendime😂
Ozge2805 Hducjsks ahahahha valla bu sözünüze çok güldüm bende bu son haftadır aldığım testlere cidden altın olurdu 😁😁 adetime 6 gün kala beta hcg 01 di 3 günü geçikti dün yaptırdım 1.20 ve hala adet olmadım hiç daha önce yaşamadım düzensizde değil adetlerim 13 ekimdi son adet günüm hala olamadım doktor bir hafta daha olmazsan tekrar gel dedi
Nuray23 Cnsky ben adetime nerdeyse 8 gun kala hamile oldugumu anladim ovulayon testiyle. 5 gun kalaya kadar bekledim. 5 gun kala test yaptim cikmisti. Dollenmeyle alakali. Gec dollenme ise adetin gecse bile cikmayabiliyor yine ustunden en az 1hafta 10 gun gecmesi gerekiyor. Erken dollenmeyse adetten once de cikabiliyor yani. 😊hakkinizda hayirlisi olsun
Busra030409 Cnsky adetime 6 gün kala erken gebelik testi yapmıştım çıkmıştı geç döllenme olmadıysa çıkar bence