Merhaba . 26. Haftalık gebeyim . Detaylı ultrasonda bebegimde tek arter tek ven ( kordonda 2 damar ) durumu ortaya cıktı . Bu haftaya kadar bebegim de herhangi bir sorun yoktu sadece 5 gün geriden geliyordu gelisimi. Onuda doktorumuz normal kabul etti. Dün doktora gittigimde plesenta suyumun azaldıgını söyledi ve bol bol su icmem gerektigini. Ben zaten bol bol su iciyorm ama niye böyle oldu anlamadm . Bu haftalarda benm gibi yasayan varmı ne kullandışar yada nasıl önlem aldılar?