Kızlar pazar günü doğum yaptım, hemoroidim vardı doğumda iyice zorlandı ve hala kendimde değilim ne oturabiliyorum ne yiyorum ne içebiliyorum bebeğimle ilgilenemiyorum acısından dikiş acısıda üstüne. Affederseniz gaz bile çok zor çok ağrılı çıkarıyorum. Bu geçecek mi ne zaman geçecek başına gelen ben böyle derman bulmuştum diyen var mıx ilaçlar rahatlatmıyor mahvoldum lütfen..