Ametist Kızlar isim için halen kararsiziz ama Armin ismi hoşuma gitti bugün netten denk geldim . Daha önce kimsede duymadım. Anlamı ise pratik zekaya sahip olan kişi demek… Sizce yanına ikinci bir isim koymalimiyim ? Koyarsam öneride bulunursanız sevinirim kızlar 😘💕😍
1PrensAnnesi Ametist Armin tanıdığım biri oldu hanım hanımcık çok tatlı bi kızdı bence tek başına çok asil yanına gerek yok ama karsr sizin
Selin2 Ametist bence tek başına cok cok zarif bir isim olmuş dupduru su gibi bir kız hayal ettim birden düşününce rabbim sag salim kavuşmak nasip etsin♥️🙏🏻🥰
Umksanbe Ametist armin oldukça güzel bir isim bence yeterli ama koymak istersen eğer daha kolay dile ritmik gelecek birley seç
Emel0108 Asya, berra, zümra, eliz, serra, çisem, meva, oylum, asel aklıma gelenler bunlar benım de oğlum olucak kısmetse muhammed ali 🥰