Kbrnr_krkmz çoğunluk beta yüksekliği diyor ama beta yüksekliği dış gebelik ya da mol gebelik belirtisi de sayılıyormuş.benim tüp bebek transferinin 10.gübü betam 925 çıktı içime doğdu acaba ikiz mi diye. Kesenleri görünce emin olduk. Allah gönlündekini sana. Nasip etsin