33+4’te aynisini yasadim. Uyuyunca geciyodu. Dr gittim yalanci sanci dedi, usg’de baktı bebek iyi açılmam yok. Çok yorulma sinirden stresten uzak dur, bu haftalarda vucut kendini doguma hazirlamaya basladigi icin olabilir; normal dedi. Gecmeyen sanci, karinda duzenli ve siddetli kasilma, kanama vs. yoksa endiselenme dinlen bolca demisti. Suan 36+3 haftalik oldu kizim, sukur sorun yok. Korkmayin. Belirtileri takip edin tabiiki. anormal bi durum yoksa ve arada kasik agrisi oluyosa bu haftalarda her firsatta dinlenin.