Rabiis Kızlar bebeğinizi ilk kaçıncı haftada hissettiniz 12. Haftamdayım artık hissetmek için sabırsızlanıyorum 😍😍😍
Tugceasl Rabiis ilk gebeliğim 15+6 da ilk hareketini hissettim 19+3 de ilk tekmesini hissettim şuan 20 +1 🌸 olduk çok şükür 🤲🏻
BurcuP Şu an 17+4 dün çok net tekmesini hissettim, geçen hafta dürtme gibi hissediyordum ama acaba öı diyordum. İlk çoçuğumda da 17 de hissetmiştim
senakhrmn 19+5 teyim ama henüz tam net olarak tekme şeklinde değil karnımda balık yüzmesi gibi hissediyorum ☺️ Bir an önce tekmelerini hissetmek istiyorum 🙈
Serapemre Rabiis bende 18 haftada hıssettım şimdi 34 haftayız maşallahımız var hıc durmuo artık yanlarım agrıo hareketlerınden 🤣ama olsun canımıda yaksa şükür iyi olsunda başka bişi istemıyırum🙏❤️
Semabkr Rabiis ilk gebeliklerde biraz geç hissediliyormus ben 17. Haftamda hissettim ilk gebeliğim..🥰😍