Kizlar merhaba 🙋🏻♀️ Bugun tam 33. Haftam bitti. Ve doktor artik 10 gunde bir muayeneye cagirdi. Ozel hastaneye gittigim icin 11 gunde ucretsiz diye biliyorum. Basina gelen varmi. Yarin arayip sorcam tabi de fikir olsun. Bence bir kere verip bir kere vermemek lazim ama bilemedim 🤷🏻♀️