Bende 16 haftalık ikinci bebeğime hamileyim çok net bir şekilde hareketini hissediyorum sanki bişey çırpınmış gibi anlık oluyor ultrason da çok hareketli bebeğim doktorumuz da söyledi özellikle yemek yiyip uzanınca çok güzel hissediyorum şükür kızıma hamileyken 17 haftalıkken ilk defa hissettim bunda 15 haftalıktı ilk hissettiğim yani sizinde büyük ihtimalle bebeğinizin hareketi