Merhaba arkadaşlar bir konuda sizlerden bilgi almak istiyorum ilk hamileliğimde 25″ haftada servikal kıslaık başladı kasılmalar birlikte 29. Haftada açılma ve kıslaık devam etti serklaj olmadım hiç yatarak iğne ilaçlarla 37 haftada doğum yaptım ve şimdi tekrar hamileyim aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum oğlum daha 20 aylık ben yatarsam o ne olacak diye düşünüyorum ailem yanımda çok şükür ama yinede insan düşünüyor çevremdekilerde işte böyle oldu 2. De de olacak diye bir kural yok diyorlar Yarın doktor randevum var orada da konuşucam ama belki benimle aynı şeyleri yaşayıp tekrar doğum yapan sorun yaşamayan arkadaşlar varmıdır çok merak ediyorum