Cnbyyyyyyyy Sonunda bende doğum tarihi aldımm☺️ Haftaya salı doğum yapacagım inşallah 🙏 Allah hepimizi sağlıkla bebeklerine kavuştursun inşallah
asiltosumm35 Cnbyyyyyyyy canim kacinci haftanda netlesti bu tarih. Benim 32. Haftam bitti sabirsizlaniyorum tarih icin ama daha erkenmi
Cnbyyyyyyyy Emine_66 evet inşallah, bebeğin kafası henüz kanala yerleşmediği için ve kafası büyük olduğu için çok zor olur dedi dr