Nebiyeee canm merhabaa, bana doktoru. 26.haftada makat geliş dedi dönmezse normal olamaz dedi ki çok istiyorum normali,30da gittim yan geliş dedi yani hala dönmemiş bende moral sıfır 1hafta sonra başka bişe için gitmiştim ve döndüğünü hissettim biraz daha rahatlıyorsun çünkü ben sol tarafıma yatamıyordum kafasının olduğu yer uyuşuyordu snra dönmüş dedi çok şükür inşallah bidaha dönmez 😂😂