Mekselinda Bugün erkek bebişim olduğunu çok şükür öğrenebildim 18+3 te eşim ben nedense bu isime içim ısındı dedi bende çok olumsuz değilim açıkcası ATA sizce ? 🤷🏻♀️
Bibliophilia-1991 Mekselinda ben koymak istiyordum eşim başka bişey istiyordu diğeri de güzeldi kura çektik onun istediği oldu bence çok güzel anlamlı ve asil
esloka Mekselinda bence kotu ata diye isim olmaz ki ata soy yani maksat atatürk iste mustaga kemal daha mantıklı onla alakası yok ise ne bilim değişik bir isim ata soy sop cet gibi birşey sonucda
NurOzadaBulbul Benim Oğlumun Adı da Barış Ata Olucak. Bence Bir İçinize Sinen Adı Daha Koymanızı Öneririm🥰
kediko Mekselinda Çok güzel bir isim, hatta biz de düşündük ama çocuğa büyük bir misyon yüklüyormuşuz gibi olacağını düşünüp vazgeçtik.