Benım son adet tarıhım 1 ekım ılk ıdrar testınde ogrendım 3 4 gun sonra yaptım testı bıraz sılık cıktı sonra 15 gun sonra yaptım bu sefer baya belırgın cıktı 4 gun once doktora gıttım ve gec dollenme oldugunu soyledı 5 5 olmem gerekıyor ama 5 1 ım 4 gun gecıkmıs 10 gun sonra tekrar gel dedı kese var bebek yok mus