Happykariner Kızlar var mı belirtileriniz. Benim yüzüm sivilce kaynıyor normalde yüzü pürüzsüz biriyimdir. Acaba belirti mi demekten kendimi alamıyorum. Siz ne durumdasınız
Gupssse Happykariner 19 kasım . Göğüs hassasiyeti bugün itibariyle başladı ama her ay olan şey bilemedim:(
Happyrachel 17 kasımı bekliyorum bende göğüslerimde çok fazla hassasiyet yok ama pazar gününden beri aşırı bel ağrım var
Happykariner aynur_dgn Acaba hamilelik belirtisi mi bilmiyorum ya kendimi kaptırmak da istemiyorum ama
Happykariner Gupssse Ah ah bende her ay kendimde belirti arıyorum göğsüm mü agrıyor kasıgım nı batıyor vs derken bir bakmışım adet olmuşum. Ne diyelim Rabbim nasip edeceği günü çok iyi bilir. Bolca dua edelim 🙏🙏🙏