ayse1205 Doktor bebek için ilaç verdi adetin 20. Günü başla dedi bende ilacı almadım ama şimdi oturmuş lara kara hangi ilaç diye düşünüyorum yorumlarını okucam yardımcı olabilecek var mı aranızda acaba
ayse1205 Elbet-birgun-kavusacagiz harikasın ilki önemli zaten en altta adetin 20. Günü başlancak yazıyo 😂