13+3 haftalık hamileyim 4 5 gündür sol yan ve karin ağrısı vardı dün doktora gittiğimizde ağrının hafifletilmesi için endol fitil ve progestan yapıldı. Doktorum bebekte hicbir sıkıntı yok sadece seni rahatlatmak için yapıyorum korkma dedi. Ama buğu basım çok ağrıyor sersem gibiyim uyusam uyuyacak gibiyim ayakta bu normal mi baş ağrısı korkuttu sadece