Kızlar selam💖 Ben normal de özel hastaneye gidiyordum ama artık bebeğimiz için daha fazla para biriktirebilmek adına şehir hastanesine gitme kararı aldık. Eğer iyi bir doktor bulamazsak ya da memnun kalmazsak tekrar özele geçeceğiz ama biz yinede denemek istiyoruz. Zeliha Atak çok önerildi gidip tavsiye edebilecek olan var mı? Ya da başka doktor önerileriniz olur mu? Hastaneden memnun musunuz? Doğum yapanlar, muayene olanlar da yorum yapabilir mi?