Prensmmmm normal dogum diye acilma beklerkem 2 kez kalp atisi düştü sezeryan kararı aldi doktor ama o ara baska normal dogumdaydi sonrasında beni aldi ama bebek dogdugunda yani dogurtuldugunda ölüydü kalp atisi solunum yoktu zaten bana göstermeyip beni uyuttular atoni gecirdigim için kalp masaji falan geri dondurmusler 100 gun kuvezde kaldi ama beyin hasar almis 2 ayi dolarken bazi belirtiler gösterdi zaten normal bi bebek olmuycakti cok agir engelli kalicakti kendi nefes alamiyordu cigerler kotu oldu ve vefat etti tabi sadece o degil bende ölümden döndüm ic kanama geçirdim rahim damarları bağlandığı için rahim kangren oldu alindi yani uzun uzun anlatsam haberlere konu olucak bi durum ki zaten mahkemelik suan olayımız