Yoncca size tavsiyem bulundugunuz yerin üniversite hastanesinde dogum yapin ozellerde hep daha bilgisiz oluyorlar ve insani mahvediyorlar şöyle soyleyim atoni yasadim damarlarım baglanmasi gerekmis son care olarak hastanenin en iyi olarak gorulen doktoru cagrilmis ve islem yapilmasina ragmen yapılan islem basarisiz oldu rahimim öldü kangren oldu ve alindi büyük bi operasyonla hatta sadece oda degil ozelde birde ic kanamaya döndüğü için apartopar üniversite hastanesine gönderdiler gucbela ve sezeryan ertesi gunu bi ameliyat ve 45 gun sonra buyuk bir ameliyat 3 ameliyat geçirdim siz siz olun ozelden uzak durun ki 2 kez yasamissiniz sizin derecesi neydi bilmiyorum ama ben ic kanamadan soka giriyordum az daha