hamisanne33 Kizlar devlette dogumu hangi hastanede onerirsiniz duydugunuz bildiginiz varmi .mmaddi sikintimiz olduğu icin ozel hastanede dogum yapamam bu yuzden devlette dusunuyorum ama hangi hastane daha iyi bi bilginiz varmi
Gulsen4224 hamisanne33 15 temmuza kesinlikle gitme orda yaptım allahım düşürmesin Şehir hastanesi gayet ilgililer
hamisanne33 rameade55 him bende duymustum ama oraya muayene icin gidemiyorum cok uzak bize bu yuzden sorun olurmu.hani muayene oldugun yere gidin diyorlarmis surekli nerde muayene oluyorsaniz doğru mu bilmuyorum ama siz orda mi muayene oluyordunz
zeynosum rameade55 biraz anlatır mısınız şehir hastanesinin ortamını rica etsem?bende orada takipliyim doğumumu da orada düşünüyorum.sanci için odamızda mi oluyoruz yoksa herkesin bir arada olduğu bir ortam mi var odaları nasil tek kısilik mi ebelerin yaklaşımı nasil?doktor doğum esnasında ne kadar yanınızda bulunuyor?
Esra_ince Şehir hastanesi canım yeni açıldı yeni olduğu için çok yoğun değil 15 temmuza gitme bence çok şikayet var ordan
hamisanne33 Esra_ince evet diger dogumumu orda yaptim hic ilgilenmiyorlar şimdi de virus var hic ilgilenmezler siz orda mi doğum yaptnz
Esra_ince hamisanne33 yok benim yengem orda yaptı hiç ilgilenmediler sürekli azarlıyorlar bide o zaman virüs yoktu olmadığı halde ilgili değillerdi şimdi virüs var hiç ilgilenmezler çok şikayet var o hastaneden
hamisanne33 Gulsen4224 muayene icin oraya gitmiyorum acaba sorun olurmu bize cok uzak sadece dogum icin gitsem kabul ederlermu
hamisanne33 Gulsen4224 hayir sehir hastanesi icin sordum yani orada muayene olmadigim icin sadece dogumda gitsem sorun olurmu
Gulsen4224 hamisanne33 hmm Cnm ben oraya gitmedim bilmiyorum muayene için gittim ama 15 temmuza hiç gitmedim doğuma gittim bişey diyen olmadı demezler belki de 🤷🏻♀️Konya’da duymadım doğum için gidenlere seslenmiyorlar sanırsam