Gd1992 Kızlar bugun kontrolum vardı doktorm normalde catı muaynesını 39 haftada yapıyorms ama senınkını 38. Haftada yaparım dedi sizce neden olablr . Ve hersey normal cok sukur suyu falan iyi dedi durusuda normale musaıt ama nedn 38 de yapıyor bnı anlamadm
tatlimmbenim123_ Gd1992 bir sorun olduğunu düşünmüyorum belki doğum şekline karar vermek için demiştir. Ben ilk çatı muayenesini 33 haftalıkken oldum hala da her gidişimde çatı muayenesi oluyorum 38 haftalığım.
babyneseli Gd1992 genelde 37den sonra her ihtimale karşı çatı muayenesi yapılıyor, herhangi bir erken doğum riskine karşı önlem amaçlı gibi düşünün. Eğer çatınız uygun değilse mecburen sezaryen gerekiyor. Korkulacak bir durum yok 😊
Gd1992 Ben bırz panıgım doktorda bnu blıo szce bni sezaryana mı alck bn normal ıstıorm ama doktor sankı bana sezaryancı gıbı gldi oyuzdn 2 doktora gıdıorm bn dıge gttıgım normal dogm uaptırıyor hep