Tugbaomerfaruk Kadın doğum doktoru sağ böbrek kanalımda genişleme olduğunu söyledi sağ böbrek tarafımda ağrım vardı başına gelen var mı tedavisi nasıl üroloji doktoruna gidicem
sedaela Tugbaomerfaruk ben ilk gebeliğimde yaşadım, benim böbrek taşlarım da vardı, çok çektim. Takibimi yapan üroloji doktoru genelde her gebelikte sağ böbrekte hafif büyüme olabileceğini söylemişti bebeğin pozisyonundan dolayı.
Cancazim Tugbaomerfaruk kadın doğum anlıyor mu ulstraosn danmi baktı benim de sol agiriyo ya urolojiye randevu alsam bi ay sonraya verir ve ulstrason için de bir ay sonraya sıra verirler,
Dilara1503 Tugbaomerfaruk bende var 7 mm üroloji takip ediyor bebek sağa baskı yaptığı için o böbrek genişlemiş üreter kanalın tam işlevini göremiyor. Tedavisi de 40 mm den yukarı olursa stent takıyorlar ki böbrek daha iyi çalışsın diye ama ben asla takılmak istemiyorum daha önce 3 kere takıldım ama çok sancı veriyor ve erken doğumu da tetikliyor inşallah doğuma kadar büyüme olmaz
Marvegas1 Tugbaomerfaruk bende var hatta bende bugün bu postu açtım sürekli agrım oluyor takip altına aldı uroloji ama bi türlü randevu bulamıyorum hastaneye geçmese bisi takcaz dedi bana