4cocuklu 10+5hafdalik hamileyim surekli tansiyonum dusuyo 8+4 7+3 falan Sizlerdede tansiyon dusuklugu oluyomu
Dilanilngi 4cocuklu doktorunuza mutlaka söyleyin benim doktorum her zaman tansiyon düşüklüğü istemiyoruz dikkat edelim diyor benim şimdi 10-6 onu bile bildirdim tuzlu soda iç dinlen dedi
4cocuklu Hacersolmz benimde ole.cok donuyo basim halsizlik ve bas agrisi cok fazla yarin gtcem doktora bende
4cocuklu Sanemikobenim bide 74 Dilanilngi benim bide 3 tane erken dogumun var en erkekn dogan 25 hafdalik yarin gtcem solicem bende bugun cok dusuyo simdi olcdim 5.3 cikdi