Mucizeeemmmmmm 24+4 haftalığım akşamları bazen karnım çok şişiyor sanki patlatacakmış gibş oluyor nefes bile zor alıyorum sanki hani böyle çok yersiniz ya şişeseniz onun gibi bişe benim gibi olan var mı ??
Mirayse1 Mucizeeemmmmmm canım kasılman oluyordur banada oluyor. Bide kalp atısı hızlandığı için nefeste sıkıntı oluo evet
Makbule7995 Mucizeeemmmmmm bende aynı 24+3 olduk bugün patlyck gibi oluyorum evin içinde yürüyorum ama pek etki etmiyo
Mavis06 Mucizeeemmmmmm ben daha 16.haftadayım ama ben de öyleyim gün içinde çok yemediğim halde aşırı şişkinlik oluyor ne yapsam da geçmiyor.
MystryYYy Mucizeeemmmmmm suan tamda tarif ettiğin gibiyim. zor nefes aliyorum sanki karnim kocaman patlicakmis gibi ve serklajliyim yuruyus vs de yasak yatarak gecirmek zorundayim 🤔
2prensannesl Mucizeeemmmmmm 16.3 haftadayım bende öyle oluyorum şuan o durumdayım karnım davul gibi şiş 😏
ayseeerl13 Mucizeeemmmmmm ben yemekden sonra özellikler doymadan kalkıyorum sofradan cok yiyincede cok geriliyorum
2prensannesl Mucizeeemmmmmm normalde göbeğim çok yok ama şişince sanki 9 aylık hamile gibi oluyorum rahatsız edici bir durum
Sydhmz Benimde oluyor ama ben elimi karnımda gezdiriyorum bebeğimi sever gibi beni hissetmesini sağlıyorum ki hemen düzeliyor
Nur5580 Mucizeeemmmmmm aynıı bende öyleyim 24 haftalığım akşam yemeklerinden sonra asırı şişiyorum iğne batırsam karnıma patlayacak gibi😂 yatınca da nefes alamıyorum
koala06 Mucizeeemmmmmm 16+5 im bende öyleyim. Gerçi ben çok yiyorum doyduğumu anlamadan belki ondandır🤦♀️😂
Tugceasl Mucizeeemmmmmm 19+6 🌼 davul gibi şişiyor sanki dünyaları yemiş gibi hissediyorum ama bol su içip sık wc çıkınca bi rahatlıyorum yada yatakda sola yada sağa yattığım zaman
Derenannecik45 Berbat bi durum gerçekten şuan öyleyim yuvarlanan panda gibiyim 29 hafta akşam çok yedim galiba sabah olsa da tuvalete çıksam diye bekliyorum bu yüzden akşamları yemek yiyemiyorum ya