birprensesvebirprensannesi bunca senedir kedi besliyorum onlaarca kedi baktım. Aşılarını ihmal etmezseniz ve kaliteli mama kullanırsanız emin olun hiçbir sıkıntı yaşamazsınız. Ben de çok duydum insanlardan yok tüyü yok kakası gibi bir sürü bahane buluyorlar sırf vazgeçelim diye ama insan evladınız atamaz sizi çok iyi anlıyorum 🙏 hem başkası ona sizin gibi iyi bakmayabilir sokakta zaten ölür vebalini almayın bence yazık günah 😔 dediğim gibi aşıları ve mama kalitesi çok önemli bunlar tamsa hiç korkmayın. Bebek doğduktan sonra da onun için çok iyi bir bağışıklık güçlendirici olacak bunun yanında sorumluluk bilinci, sevgi bağının kuvvetlenmesi, arkadaş edinme, hayvan sevgisi hepsini öğrenecek muhteşem bir fırsat 💙💙💙