Caglanuroney Sabihak 33+5 haftalığım yere egilmekte zorlanıyorum 5 kilo aldım doğuma kadar 2-3 kilo daha alırım diye düşünüyorum sezeryan olucagim için 32 günümüz kaldı çok sabırsızlanıyorum ☺️☺️
Edizinannesii Sabihak 36 haftalıgiz göbek maşallah kocaman oldu taşıyamıyorum artık 🤦♀️ 13-14 arası kilo aldım. Resmen yuvarlaniyorumm😂
Sabihak Minikmucizem6119 32+2 oldum bende ama sanki hiç doymuyorum 😂 şimdiden 12 kilo aldım sonumuz hayır 🤩
Caglanuroney sarisu1 32de 1958 gramdı şimdi 33+5 olduk 2 gün sonra kontrol var bakalım ne kadar oldu oğlum 🥰
Nursahcan 36+5 olduk 43 ile hamile kaldım 60 kiloyum ve eğilirken cok zorlanıyorum oğluşumun ayagı veya kolları sankı benı zorluyor gıbı yere egilmem inanılmaz
Minnos-54 Bende 36+6 oldum ama artik karin agrilari baya sklasti az ev isi yaptigimda hele hic gecmiyor sizde durumlar nasil
ozlem-06atli Sabihak 34+4 günlüğüz. 7 kilo aldım 😊 Geceleri uyuyamıyorum, göbüşten zor hareket ediyorum 🤦♀️Sağa sola zor dönüyorum. Tuvalet mesaisi hiç bitmiyor 😊
Ebru_06 Sabihak 36+5 olduk 38de sezeryan ile gelecek bebişim inşallah kasılmalarım ve ağrılarım çok var 15 kilo aldım