Prenslerinannesi06 Aynı ağrı bende de var canım ağrı, sızlama gibi. Aynı başlığı bende sabah açtım hatta. 27+6 yız ama benim bebeğim ters şuan ayakları aşağıda yani doğum pozisyonuna girdiği için değil ondan eminim ama neden olduğunu anlayamadım özellikle geceleri dönerken. İnşallah korkulacak bir şey değildir hiçbirimiz için 🙏