Merve0001 başka doktora gözüktünmü peki cihaz ölçümündende kaynaklı olabiliyor benim mesela çocuğuma kilo alımı durdu gelişimi durdu dediler ilk çocuğum da 2200 gramdan yukarı çıkmıyordu 1 ay takip edildi hiç kilo almadı gözüküyordu 1 ay sonunda başka nedenlerden dolayı sezeryana alındığımda çocuğum 2850 gram doğdu başka doktora da baktırıp emin olun bence telaş yapmayın şimdide kızıma hamileyim 25+2 deyken 670 gram çıkıyordu azmı deilmi anlayamadım bi türlü 🙄