strongmom SeldaSngl ben avent aldım Birtane oimi aldım uyku arkadaşı birde parmak emzikler kauçuk içi gözüküyor onlardan aldım biraz abarttım ama hangisini emerde artık 😀
[silindi] SeldaSngl bibs 0-6 ay ikili, bir de tommee tippee 0-6 ay aldim. Sevmeme ihtimallerine karsi iki secenek var, olmazsa dogum sonrasi yeni seyler deneyecegiz
SeldaSngl halitefe bende çok beğenmiştim onu ama 0-6 ay diyor. Yeni doğan için 0-3 daha uygun olmaz mı acaba ? Çevremdekiler 0-3 almamı söylüyor kafam karıştı 🤷🏼♀️
halitefe SeldaSngl 0-3 ayı yok galiba canım ben hiç denk gelmedim ama ucu gayet küçük zaten bence sorun olmaz