Maviderler Arkadaşlar merhaba ,15 ekim regl günüm 19 ekimde hsg çektirip histereskopi yaptırdım.cok şükür bi sıkıntı çıkmadı hiçte korumadım adetim ne zaman olur aynı gün mü gecikme yaşar miyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Gul96 Maviderler hıstoroskopıden sonra 1 gun kananam oldu sonra hamıle kaldım 3 seneydı deneme ramen olmuyodu shukur sımdı 31 haftalık olduk
Maviderler Gul96 çok sevindim sizin adınıza darısı bizim tüm isteyenlerin başına, sağlıkla kucağınıza alın inşallah:))