Tugceasl Evet hanımlar topuklu ayakkabı hamileyken giymek zararlı mı giyilirse en fazla kaç cm giyilebilir
Deletedmom95 Tugceasl ayakların rahatlığı için topuklu giymemek daha iyi canım. Olur ya ayağını burkarsın takılır düşersin bi de mazallah 🙄 Ama soruna gelirsek o konu hakkında bir fikrim yok 🌺😊
Sehermahsum7321 Tugceasl hele karnın büyüsün düz taban ile yürümekte zorluk çekersin 😅 bende hep giyerdim 3 ayımdan sonra zorlandım bıraktım şimdi öldürsen giyemiyorum zar zor düz taban ile yürüyebiliyorum 😅😅
Edizinannesii Tugceasl Canım hiç giymesen senin için daha sağlıklı ama bazı insanlar vardır topuklu ayakkabıda daha rahat ederler ben hiç onlardan olamadım maalsef 😬 spor ayakkabısı bile artık ayağıma yük geliyor 😂 ama soruna gelecek olursak ben bu konuyu daha önce danışmıştım özel günlerde giymek için 2-3 cm ideal demişti doktorum en fazla 5 e kadar olur ona da mutlaka kalın topuk olması gerek dedi. Hem sağlığın için (ilerleyen haftalarda bel ağrısı vs. yapmaması icin) hemde fiziki olarak takılıp düşmemek ve zarar görmemek için 🌺
Abf Tugceasl ben enson topuklu ayakkabılarla merdivenden düşmüştüm, ayakkabının topuguda kırılmıştı, çok şükür bisey olmadı, o günden beri düz ayakkabı giyiyorum
Tugceasl Sehermahsum7321 şuan 6 aylık zaten ama doktora soramadım bu konuyu 😀 çok rahat da yürüyorum ama sorun olur mu diye merak ettim
Sehermahsum7321 Tugceasl 😅😅7 ayımdayım Bn çok zorlanıyorum yürümeye tabi tüm gebelikler aynı değil ama giymem 2.3 ay daha dayanın
Nursahcan Mesafe kısa ise giy ama eger uzun süre giyiceksen tercıh etme cünkü beline agrı yapabilir ve allah korusn ayagını burkma takılıp düşme durumu falan sıkıntı olur
Tugceasl Edizinannesii teşekkür ederim dış çekim de giyeceğim o yüzden sormuştum güzel fikirleriniz benim için önemli 🌸
Sehermahsum7321 Tugceasl bende öyle hayatta spor ayakkabı almazdım hamile kaldığımdann beri topuklu giyemiyorum ama 😅