Merhaba bana dış gebelik ve kimyasal.dedilee ne kese ne bebek var dediler ama geç dollenmemymis doktor a gittim özele keseyi gördü beş haftaliktim o zamn bugünde 6+2 oldum yavaş yavaş geç döllenme düzeliyor normalde 5+6 ile gittim bugün kalp atışını dinlendim güvenliğiniz diktir varsa Ona gidin bende kızımda olan doktora geçtim