Bebeğimde 35.hafta da akciğerde sıvı birikmesi oluştu ve bizi çok korkuttu doğar dogmaz müdahele edilmesi gerekiyordu 5 gün ömrumden omur gitti doktor doktor dolanıp en son fakültede çocuk cerrahi çocuk kardiyoloji ve doğum doktoru eşliğinde bebeği dün öğlen aldılar 36+2 şimdilik yoğun bakımda bebeğim ama iyileşme süreci başladı heran gözetim.altinda 1 haftaya toparlar dedi doktorumuz sezeryan a gelince ben bebeğe müdahele sürecini görmek istemediğimden genel anestezi istedim uyanırken çok ayrıliydim 10 dk falan çığlık çığlığa geçti ama ağrı kesiciler hemen etki gösterdi çok şükür ikimizde iyilesiyoruz bize dua edin kızlar şu mübarek günde tek dileğim tüm.bebislerin sağlıkla gelmesi yaşadıklarımı bir ben bilirim şimdi kızım iyilessin evimize bir gidelim herşey çok daha güzel olacak ınsallah