Antakyali_ bende zar zor hamile kalabilidim bi kadın önerdiler bana ben başta umursama dim ya olur mu öyle şey
dedim ve gittim regliyken gittim, ve yumurtalıklarıma ve sırtıma bi şey bıraktı ben olmaz kessin nasıl olur dedim ve eve döndüm üç hafta sonra rahatsızllandm hamile olduğumu öğrendim, şuan bebeğimi doğurdım şükür, ve geçenler de de kapısında beş altı tane koç vardı soruduğunda 10 yıldır bebek isteyen bi kadın hamile kalmiş oda sevinçten yapmiş dedi, yani bana başta tuhaf geldi ve ücretsiz yapıyo ben bişey vermedim açıkcası acaba nerde oturuyorsunz bilsem sizle beraber de olsa gelirdim bu durumu ben yaşadım bilirim