Ebruyulalii27 Merhaba kızlar 4 haftalık hamileyim ilişki sonrası kanamam oldu enfeksiyon ilacı ve folik asit ilacı içtim öncesinde acaba düşük tehlikesi olabilir mi
Hmsanne1 Ebruyulalii27 benimde aynısı oldu canım hemen acile gittik eşimle acildeki kadın Doğum doktoru baktı damarlarından dolayı olmuş dedi 3 ay yasakladı be Protestan verdi akıntılarım devam etti doktoruma gittim rahminde kanama var dedi ve iğne vurdu doktor
Gizemburcukoca Ebruyulalii27 bende bir saat önce WC den snra sikerken hafif kanama olduğunu gördüm açık renkli doktoruma dedin hemen progesteron başlattı aldım hemen yarın da kontrole gideceğim yoğun ve parlak kırmızı olmaması gerekiyor dedi onu takip et yarına kadar dedi
Ebruyulalii27 Bireylulmasali peki acil mi hemen gitmem gerekiyor mu sabah gidip kan vermem gerekiyor zaten hemen gitmeli miyim
Ebruyulalii27 Hmsanne1 çoğunlukla uzanıyorum şuan ilişkiden sonra bi kanama olmadı esnada oldu ama çok korkuyorum folik asite yeni başladım enfeksiyon var ilk gebeliğim daha dün kahverengi lekelenmem vardı zaten
Hmsanne1 Ebruyulalii27 niye içini yiyorsun ki kalk acile git rahat uyu sitres yapmamız gerekiyor eşini al git ne olacağı hiç belli olmaz benim ilk gebeliğim 6 haftalık karnımda kalbi durarak öldü bunada birşey olacak diye ölüp ölüp diriliyorum herşey allahtan ama taktir allahtan tetbir bizden
kucuktospam Canım ilk üç ay yasak diye bir şey yok doktorum öyle dedi sadece senin sağlığın ve bebeğin kese vs durumuna göre yasaklama verebilir o sebeple mutlaka doktora git yorumlara takılma
Ebruyulalii27 kucuktospam şimdi doktordan geliyorum kadın Çatala çık dedi daha 5 haftalık kese dahi görünmedi bende çıkmak istemedim çıktım geldim yarın özelde randevum var oraya gidip söylicem