DKaya o ağrıyı bende ilk doğumumda çektim eşimin amcasının eşi başıma yünlü bir şal sardı inanılmaz rahatladım ben o rahatlıkla bir iki saat uyudum. Allah razı olsun oda bebeğime baktı ben uyurken uyandığımda ağrım tamamen geçmişti bir dahada ağrımadı başım. İkincidede bekledim ben ağrı olur diye ama hiç olmadı. İnşallah sendede olmaz canım 🙂