balliuzumum Neacze benimde 40 hafta 1 hafta daha bekleyelim diyor suni verelim vs gelesi yok bu bebelerin her gün heyecanlanıyorum 😁 bugün olurmu diye
Prenses58 Anlaşılan kasım bebekleri kendileri gelmiyo zorla gelecekler 2 normal doğumdan sonra dün doktorum sezeryan olabilirsin dedi ben şok konuşuyorum oğlumla oğlum bak kendi isteğinle gelmezsen zor getirtecekler kendin paşa paşa gel diyorum ama tik yok