rose90 canım süre tutmalısın ilk başladığında 20 dakika 15 dakika gibi Uzunkum Aralık artık açılmanın başladığı Doğuma yaklaştığımız an 5 dakika ve altına inmeye başladığı zamandır o süreye inmeden hastaneye gitme harap ederler orda seni evde çekmeni öneririm sancını.. ben hastaneye vardığımda tam dört dakikada bir vuruyordu sancı ve düzenliydi düzenli olur Doğum sancısı.. ve açılma yaklaşık 4 Cm gibiydi üç saat sonra da doğdu o yüzden acele etme ışıl bir duş çok iyi gelir kesinlikle öneririm nişan gelse de korkma