Inci20192021 seni ilk muane eden doktor böyle bir fark varsa demesi lazm aslında. Çünkü son adetle arada baya gün farki vardı benim o söylemese ben sorardım niye böyle diye . Hayırlısı . Biz de geriden geliyorz hep ama iyi diyo doktorlar inşallah iyidir sagsalim alırız yavrularımızı biraz sıkıcı üzücü oluyr geri gelmeleri evet ama napalm iyi olsunlar da diyorum artık zayiffsa doğunca alır kısaysa uzar. Allah başka ciddi sıkıntılar vermesin