Snszasla
cok sagol canim icimi rahatlatdin. Evet gercekten cok acimasiz oluyolar hic kendilerini bizim yerimizi koymuyolar. Birde benim minyon oldugumu görüyolar ne bekliyolar 4kg mu dogurcAm. Benim kizim 2900 dogdu suanda 15 aylik 11kg kimse benim kizim olduguna inanmiyor zaten neyle besliyorsun diyolardi 🙏😊bebegimde 2,5 kg olsa yeter dogduktan sonra kilo alir zaten saglikli olsunda 🙏