Busraticer Ben her halini çok severim ama avokadolu tost yapıyorum güzel oluyor. Bir dilim ekmeğin üzerine ezdiğim avokadoyu sürüyorum, üzerine kaşar peynir koyuyorum, tavaya yumurta kırıp arkalı önlü pişriyorum, onu da kaşarın üzerine koyuyorum. Sıcağıyşa kaşar eriyor. O şekilde yiyorum.