Elifipek1 Merhaba arkadaslar aranızda kollarında sinir sıkışması yaşayan var mı ne önerirsinz ağrı için ?
symslmz Sinir sıkışması mı bilmiyorum ama sağ elim sabah kalktıgımda kullanılamayacak gibi oluyor bi de parmak uçlarım uyuşuk iki gündür. Sanırım karpal tünel sendromu oluyor