SemaKctrk frauz ben ilk dozu 20 hastalıkken vuruldum ikinci de 27 hastalıkken olucam ebem öyle gel dedi
CupCake frauz merhaba , ben 21. Haftamda oldum , hiç hissetmedim bile , sadece ertesi gün sol tarafıma yatarken biraz sızlama oldu o kadar 😇
38Seher Bende dün vuruldum10 Kasım da tetanoz u 20+5te 2.dozu 1ay sonra yapacağız dedi ebe 10Aralik oluyor çok ağrı falan olmadi hafif bi sızlama vardı
Gulcannnn frauz ben 19.haftaya girdim bu gün oldum 1.dozunu zaten 16. Hafta da kontrol de doktor sağlık ocağından aşı için ararlar yaptır demişti