Obsesifk cektgin acılara degmis ve kuzucuk artik seninle , gerisi onemli degil 😍 senin dofum tarihinle aramda 1 gun vardı lakin bende halen tık yok . Bu arada bayadır seni takip ediyorum , yazdigin yorumlari goruyorum bebegin normal bi bebek olacak diyordu doktorlar hep ama masaallah 3500 cok guzel bir kilo 😍😍
Hayirli , saglikli sihatli buyutursunuz insaallah darisi benim gibi bekleyen tum anne adaylarina 😍😍