Mrb anneler. 13 haftalik ikiz gebeyim şuan. Kanamayla pazar günü yarışın yapıldı. Şuan azaldı çok ama bugün birde ense kalınlığına bakıldı ultrasonla. Biri 1.4 diğeri 1.9 dedi. 2.0 Sınır dedi. Nasıl olursa olsun basimin üstünde yeri var tabiki. Ama ister istemez insan uzuluyo.