Benim oğlumda da reflü vardı.10 aylık olana kadar kustu. Emzirirken kendim süt ve süt ürünleri tuketmedim o ek gıdaya geçincede sut ve süt ürünleri vermedim. Reflü yatağı aldım onda yatti. Paketli gıda hiç vermedim. Bu şekilde biz atlattık çok şükür. Süt hala icirmiyorum. Peynir yoğurt falan tüketiyor.